loading...
وب سایت تفریحی سرگرمی کاریابی
من بازدید : 46 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازی جام جهانی + عینک سه بعدی


iran.st

قیمت: 12,800 تومان

فروشگاه سبزینه

عینک 3 بعدی

+

بازی کامپیوتری جام جهانی 2010

و

درایورهای 3 بعدی ساز کامپیوتر

جام جهانی فوتبال (نام رسمی: جام جهانی فیفا) مهم‌ترین مسابقات فوتبالمردان در جهان است. تیم‌های فوتبال مردان تمام اعضای فیفا می‌توانند دراین مسابقات شرکت کنند. این مسابقات ابتدا در سال ۱۹۳۰ به میزبانی کشوراروگوئه آغاز شد و از آن سال به بعد هر چهار سال یک‌بار - با دو استثنا درسال‌های ۱۹۴۲ و ۱۹۴۶ به علت جنگ جهانی دوم- برگزار شده‌است. در ۱۹۹۱ فیفابرگزاری جام جهانی زنان را نیز آغاز کرد. مرحلهٔ نهایی جام جهانی در شکلکنونی آن شامل شرکت ۳۲ تیم در یک مسابقات چهار هفته‌ای است که در کشورمیزبان انجام می‌شود و در حال حاضر پربیننده‌ترین رویداد ورزشی جهان است.جام جهانی ۱۸ بار برگزار شده‌است و تنها ۷ کشور به قهرمانی نائل آمده‌اند.برزیل پنج بار و ایتالیا چهار بار و آلمان سه بار به قهرمانی نایلآمده‌اند.



عینک 3 بعدی



+



بازی کامپیوتری جام جهانی 2010



و

درایورهای 3 بعدی ساز کامپیوتر



هرساله شاهد ۲ محصول فوتبالی از سوی شرکت گیم سازی EA Sports هستیمشرکتی که مقر آن در کانادا هست.شرکتی که از سال ۲۰۰۰ به بعد با انتشار یکمحصول فوتبالی اضافی که به مناسبت اتفاق ورزشی آن سال برگزار می شود کارخود رو با ۲ بازی در هر سال توسعه بخشید شرکتی که محصول فوتبالی خود یعنیفیفا رو از سال ۹۴ بر روی کنسولهای قدیمی به همگان عرضه کرده بود و در سال۲۰۰۰ برای اولین بار بعد از ساخت بازی فیفا ۲۰۰۰ شش ماه بعد بازی یورو۲۰۰۰ رو به مناسبت بازی های جام ملتهای اروپا به دنیای گیم عرضه کرد. و بااستقبال بسیار خوبی مواجه شد. البته ۲ سال قبل از آن بازیهای جام جهانی ۹۸را هم ساخته بود اما بر روی کنسولهای نینتندو نه PC. در سال های ۲۰۰۰ و۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ که بازیهای جام ملتهای اروپا برگزار شد. و در سالهای ۲۰۰۲ و۲۰۰۶ که بازیهای جام جهانی برگزار گردید شاهد ویدیو گیم های اختصاصی برایاین رخدادهای ورزشی بودیم و در سالهای فرد که نه جام جهانی برگزار می شد ونه جام ملتها در سال ۲۰۰۵ با ویدیو گیمی به نام eufa champions league2004-2005 ساخته شد و بعد از آن یکبار دیگر در سال ۲۰۰۷ ویدیو گیم eufachampions league 2006-2007 عرضه شد. و بالاخره بازی یورو ۲۰۰۸ آخرینمحصولی بود که EA Sports در آوریل منتشر کرد سال ۲۰۰۹ تنها سالی بود که درآن فقط شاهد یک محصول بوده ایم اکنون سال ۲۰۱۰ که توام با مهمترین رخدادورزشی یعنی جام جهانی است EA بر آن شده است که محصول شبیه ساز جام جهانی۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را به بازار بازیهای ورزشی معرفی و عرضه کند. محصولیکه به گفته مسئولین فقط برای کنسول های نکست جنریشن + کنسول PSP عرضهخواهد شد و برای اولین بار (پس از ۱۰ سال) شاهد عدم انتشار آن برای PCهستیم.


قیمت :8000 تومان بازی بدون عینک

http://www.1.200ax.com/upload_pic/1276677457.gif




اطلاعات بازی

تجربه جام جهانی با تمام شور و هیجان و احساسات آن جایی که مسابقاتفوتبال بین تیم های ملی کشورهای مختلف جهان در پیشگاه طرفداران تیم هابرگزار می شود جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی… حسی مجازی و یک چالش برایرسیدن به هدف والای قهرمانی رساندن تیم ملی کشور مورد علاقه به نهایتافتخار فوتبال برای یک ملت…
اکنون شما برای اولین بار می توانید حس واقعی بازی کردن مسابقات جامجهانی را حتی بصورت آنلاین تجربه کنید. شما می توانید با کشور های رقیببازی کنید و به آرزو هایتان جامه عمل بپوشانید. شما با انتخاب تیم موردعلاقتان یک کریر تا رسیدن به قهرمانی جهان خواهید داشت. در ابتدا تلاشبرای صعود به جام جهانی دور مقدماتی و حذفی و بالاخره جشن قهرمانی درآفریقای جنوبی کشوری که برای اولین بار به عنوان یک تیم آفریقایی میزبانیجام جهانی را بر عهده دارد.
در شبیه سازی مسابقات جام جهانی شرکت الکترونیک آرتز بیسار دقیق عملکرده و ۱۹۹ تیم ملی در این بازی گنجانیده که همگی مجوز ساخت و حضور در اینبازی را دارند (تمامی تیم های ملی موجود لایسنس شده اند) تمامی ۱۰ ورزشگاهموجود در بازی لایسنس شده و به زیباترین شکل طراحی شده اند. اکنون شما میتوانید حتی بر روی نیمکت تماشاگران شور هیجان را مشاهده کنید آنها آتشبازی می کنند پرچم تیمشان را تکان می دهند و به طور کلی هر آنچه که شما ازطرفداران و تماشاچیان حاضر در ورزشگاه سراغ دارید در بازی گنجانده شدهاست. صدای تشویق های تماشاگران به زبان مادری برای گیمر یک سورپرایز تلقیمی شود. برای اولین بار شما می توانید با انتخاب تیم ملی کشورتان صدایزبان کشورتان را از تماشاگران بشنوید تشویق هایی به زبان خودتان. یا نوشتهها و پلاکاردهایی که با خط رسمی کشورتان در دست تماشاگران به اهتزاز در میآید شما حتی پرچم کشورتان را نیز در دست آنها خواهید دید!
بازی جدید و بعدی شرکت EA Sports مسابقات سیمولیشن جام جهانی است کهدر راه است بازی پر هیجانی که تمامی خصوصیات جام جهانی را دارا می باشد وبه گفته سازندگان یک حس واقعی از این رویداد بزرگ ورزشی را در گیمر ها خلقمی کند. جایی که تمامی موارد موجود در آن به طور رسمی مجوز ساخت گرفتهاند.



ویژگی های بازی :


این بازی را به صورت سه بعدی با عینک های سه بعدی تجربه کنید

- امکان فتح جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی با یکی از ۱۹۹ تیمموجود در بازی در یک کریر که از مرحله مقدماتی تا فینال جام جهانی اغاز میشود (توضیح: مثلا شما می تونید ایران رو انتخاب کنید و با اول یا دوم شدندر گروه به جام جهانی صعود کنید بعد در مسابقات جام جهانی بازی کنید وقهرمان بشید )

- امکان بازی آنلاین که به شما این امکان را می دهد که تیم رقیب را بهصورت آنلاین شکست دهید. گیمر می تواند با انتخاب تیم کشورش به مصاف تیمهای همگروه برود و با آنها مبارزه کند


- وجود جزئیاتی نظیر پرچم تیمهای که با هم مسابقه می دهند یاپلاکاردها و صدای تشویق های طرفداران در استادیوم های واقعی و لایسنس شدهموجود در بازی (توضیح : مثلا ممکنه شما تیم ایران رو بردارید و شاهد کلماتفارسی باشید که در پلاکاردهای تماشاچیان درج شده و یا صدای تشویق هایفارسی زبان باشید)

- رنکینگ تیمی که در نتیجه موفقیت تیم ها تغییر می یابد تیم های مختلفبا هم مبارزه می کنند و تیم های موفق در رنکینگ بالا می آیند. و حس برتریتیم قوی تر به گیمر منتقل می شود.

- تاثیر مستقیم بازیهای داخل خانه یا خارج از خانه بر کیفیت بازی تیمها به طوری که تیم میزبان به مراتب بهتر از زمانی هست که در خارج از خانهبازی می کند.


- تاثیر شرایط جوی بر روی خستگی بازیکنان و حتی شرایط ورزشگاه از جمله فشار هوا و … بر سرعت توپ و نوع حرکت آن

- ورزشگاه های اصلی و واقعی جام جهانی که به طور رسمی در بازی موجود هستند و گیمر قادر است در هر کدام از آنها بازی کند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب سایت سرگرمی تفریحی کاریابی با سابقه چندیدن ساله و آمار روزانه بیش از 40 هزار نفر مکان مناسبی برای تبلیغات و افزایش آمار شماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چ مطالبی دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2406
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 524
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 839
  • بازدید ماه : 1,572
  • بازدید سال : 8,902
  • بازدید کلی : 138,892