loading...
وب سایت تفریحی سرگرمی کاریابی
من بازدید : 117 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (4)

 


معاون گردشگری کشور از صدور دستور جدیدی به استان‌های همجوار تهران برای ارائه خدمات مضاعف به گردشگران، همزمان با تعطیلات ۵ روزه تهران خبر داد.

به گزارش سه نسل، منوچهر جهانیان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: همزمان با برپایی اجلاس سران غیرمتعهدها، پایتخت به مدت 5 روز تعطیل است و از سوی دیگر با پایان یافتن ماه مبارک رمضان، دور دوم سفرهای تابستانی مردم آغاز می‌شود به همین دلیل به تمام استان‌های همجوار تهران اعلام کرده‌ایم تا برای موج دوم سفرها آماده باشند و خدمات مضاعفی را به گردشگران ارائه کنند.

من بازدید : 108 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

حجت‌الاسلام موحدنژاد در نشست خبری عنوان کرد

رؤیت هلال ماه امروز دشوار است


عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: بیش از 170 گروه در سراسر کشور، امروز (شنبه 28 مرداد ماه) برای رؤیت هلال ماه شوال اقدام خواهند کرد.

در اادامه مطلب
من بازدید : 111 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

حذف 25 رشته دانشگاه جامع


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از حذف 25 رشته این دانشگاه و احیای 200 رشته براساس اولویت‌ نیاز جامعه و شغل‌محور خبر داد.

به گزارش سه نسل، رجبعلی برزویی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه بیش از 25 رشته این دانشگاه حذف شده است، گفت: 200 رشته و شغل جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی احیا شده است که تمام آنها شغل محور و تخصصی است.

وی با اشاره به افزایش 176 دوره جدید تاکنون در سال جاری خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی امسال در 576 رشته دوره پودمانی پذیرش دانشجو خواهد داشت.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی این دانشگاه 57 مرکز جدید به مناطق قبلی خود افزوده است که تمام این مراکز در محیط کار ایجاد شده‌اند.

من بازدید : 134 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

از هر 100 داوطلب 83 نفر قبول می‌ شوند


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با ارائه آماری از میزان مجازینی که انتخاب رشته کرده اند، اعلام کرد که از هر 100 داوطلب 83 نفر در کنکور سال 91 پذیرفته خواهند شد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اضافه کرد: در آزمون سراسری سال 91، تعداد یک میلیون و 66 هزار و 274 نفر تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام را تکمیل کردند و متقاضی شرکت در آزمون شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد ثبت نام کننده، 932 هزار و 463 داوطلب یعنی 87.45 درصد در کنکور حاضر و 12.55 درصد از داوطلبان در کنکور غایب بودند.

معاون سنجش با توجه به ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون سال 91 تمام شرکت کنندگان در کنکور برای شرکت در مرحله انتخاب رشته مجاز اعلام شدند که از تعداد 932 هزار و 463 نفر، 752 هزار و 151 داوطلب فرم انتخاب رشته را تکمیل کردند. به عبارت دیگر 80.66 درصد از مجازین انتخاب رشته کرده و 19.34 درصد از مجازین انتخاب رشته نکردند.

این مقام مسئول در سازمان سنجش با بیان اینکه از تعداد 752 هزار و 151 داوطلبی که انتخاب رشته کرده اند، با توجه به ظرفیت پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی و بین المللی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پیام نور موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی و دانشگاه فرهنگیان (مراکز تریت معلم سابق) حدود 83 درصد آنان پذیرش می شوند.

وی تاکید کرد به دیگر سخن از هر 100 داوطلب انتخاب رشته کننده 83 نفر پذیرش خواهند شد.

به گفته توکلی، فهرست اسامی نهایی پذیرفته شدگان براساس برنامه زمانی پیش بینی شده در نیمه دوم شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش خاطرنشان کرد که با اصلاحات صورت گرفته، ظرفیت پذیرش حدود 625 هزار داوطلب اعلام شده است.

من بازدید : 103 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

بوی نامطبوع دهان معمولاً حاصل تخمیر مواد باقیمانده غذایی و قندهایی است که در دهان و روی زبان باقی می مانند ...

وقتی شب، قبل از خواب، مسواک می زنیم این میکروارگانیسم ها فرصت پیدا می کنند تخمیر را آغاز کنند به همین دلیل صبح بعد از خواب دهانمان بوی نامطبوعی می دهد.

 نیز چون در طول روز چیزی نمی خوریم، این روند با شدت بیشتری اتفاق می افتد.

در روزهای عادی، گیاهان معطری مانند جعفری و نعناع بجوید. برای چند دقیقه تا حداکثر نیم ساعت دهان خوشبو می شود و به دلیل خاصیت ضدمیکروبی، فعالیت تخمیری میکروارگانیسم ها کاهش می یابد.

اما در ماه رمضان که نمی توان در طول روز چیزی خورد، راه حل بهتری وجود دارد که آثار مثبت آن طولانی تر هم هست. توصیه می شود روزه داران از قطره « پرسیکا » به عنوان دهان شویه استفاده کنند.

این گیاه ایرانی است و 400 سال پیش درختش به اسم ایران نام گذاری شده است، بنابراین کافی است بعد از مسواک شبانه یا مسواک بعد از خوردن سحری، 20-15 قطره پرسیکا را با 2 قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید و دهان را با آن بشویید و بعد از آن دیگر چیزی نخورید یا نیاشامید تا ترکیب های آن داخل دهان باقی بماند.

این دهان شویه کاملاً گیاهی، از ترکیب پرسیکا یا چوب مسواک (که از قدیم استفاده از آن به مسلمانان توصیه شده است و هم اکنون نیز در برخی کشورها از جمله عربستان به عنوان مسواک استفاده می شود )، نعناع و گیاه بومادران تهیه شده و فعالیت تخمیری میکروارگانیسم ها را در دهان کاهش می دهد. وقتی تخمیر کم شود، بوی نامطبوع دهان از بین می رود.

البته این دهان شویه بوهایی که از معده متصاعد می شوند، از بین نمی برد.


برچسب : 
من بازدید : 113 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یکی از پرطرفدارترین معافیت های سربازی، معافیت پزشکی است. بسیاری از مشمولان دنبال گرفتن معافیت پزشکی هستند. که البته شرایط خاصی می خواهد و زیاد هم ساده نیست.



در ادامه مطلب

من بازدید : 70 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی، مشکل بسیاری از کودکان و البته نگرانی بسیاری از والدین است.

به گزارش سه نسل به قل از سلامت ، بعضی از والدین برعکس، حتی شیطنت و خرابکاری مفرط کودکشان را جدی نمی‌گیرند و آن را به حساب تیزهوشی و کنجکاو بودن او می‌گذارند.

این آزمون به شما کمک می‌کند دریابید فرزندتان به مشکل بیش‌فعالی و کم‌توجهی دچار است یا نه.

هنگام جواب دادن به سوال‌های زیر، این نکته‌ها را در نظر داشته باشید:




در ادامه مطلب

من بازدید : 59 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سايت پارسینه در مطلبي با بررسي عادت غذایی ایرانیان امروز آن را « همانند دیگر ابعاد زندگی آنها، ملغمه‌ای از سنت و مدرنیسم» خوانده و نوشته است: « این رفتار غذایی که نه از مواهب سنت برخوردار است و نه از منافع غذاهای مدرن، و البته معایب و آفتهای هر دو را هم دارد، باعث شده است بیماری‌های قلبی، عروقی، گوارشی و بدن‌های چاق ارمغان آن برای ایرانیان باشد.»

به گزارش قشم دیلی نوشتار زیر، به بررسی رفتار غذایی مرسوم ایرانی از زاويه علمي و عمدتا طب سنتي پرداخته است.



در ادامه مطلب

من بازدید : 141 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


چیدمان یک اتاق خواب براساس تختخواب که جزو وسایل اصلی اتاق است، انجام می شود و با وسایلی مانند پرده و لوستر و آباژور و وسایل زینتی تکمیل می شود.

 به نقل از هفت صبح ، هرچند امروزه به دلیل کوچک بودن متراژ اتاق خواب ها، چیدن وسایل معمول در اتاق خواب نیز با مشکل مواجه می شود. نکات زیر می تواند راهکارهایی مناسب برای داشتن اتاق خوابی زیبا و حتی کوچک باشد.

من بازدید : 55 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

منابع امنیتی و اطلاعاتی آمریکا معتقد هستند که ایران در حال حاضر هم دارای امکانات و هم دارای توانمندی‌هایی فنی و نرم افزاری برای مقابله با آمریکا در جنگی سایبری است.




بقیه در ادامه مطلب

من بازدید : 49 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


وحید طالب لو به دلیل برخورد بازیکن شاهین به بازوی وی در جریان بازی با سپاهان ظهر امروز در بیمارستان آتیه زیر تیغ جراحی رفت.

به گزارش سه نسل به نقل از فارس ، این دروازه بان با شکستگی استخوان بازو روبرو شده و دو بازی هفته پایانی لیگ را هم از دست داد.

طالب لو این طور که پزشک وی عنوان کرده باید تا دوشنبه در بیمارستان بماند.

تیم شاهین پس از خروج طالب‌لو از دروازه با نتیجه دو بر صفر از سپاهان شکست خورد.

من بازدید : 51 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

حسین غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تردد خودروهای شیشه‌دودی اظهار داشت: برخی از خودروها از سوی کارخانه تولید خودرو با درصد مشخص دودی می‌شوند که تردد این خودروها مانعی ندارد.



در ادامه مطلب

من بازدید : 56 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


علیرضا داود‌نژاد کارگردان سینما و پدر رضا داودنژاد به خبرآنلاین گفت: «در حال حاضر منتظر تصمیم کمیسیون پزشکی برای پیوند کبد هستیم و احتمالا ظرف چند روز آینده این عمل انجام خواهد شد.»



در ادامه مطلب

من بازدید : 46 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

هرگاه مهریه در زمان وقوع عقد تا 110 سکه بهار آزادی طرح جدید یا معادل آن باشد، وصول آن مشمول قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی است و هرگاه مهریه بیش از این مقدار باشد صرفا ملائت زوج، ملاک پرداخت



در ادامه مطلب...

من بازدید : 99 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


چرا دندان هایم سیاه است؟

مصرف زیاد قهوه، چای و نوشابه های سیاه رنگ باعث تیره شدن دندان ها می شود. سیگار کشیدن و مصرف برخی داروها نیز از دیگر دلایل تغییر رنگ دندان ها هستند.



بقیه در ادامه مطلب

من بازدید : 51 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شکی نیست که چاقی برای سلامتی بد است. زیادی چربی بدن میزان کلسترول بد (LDL) و نیز تری‌گلیسریدها را بالا می‌برد و در عین حال باعث کاهش میزان کلسترول خوب (HDL) می‌شود. چاقی توانایی پاسخ‌دهی بدن به انسولین را مختل می‌کند و میزان قند و انسولین خون را بالا...



در ادامه مطلب

من بازدید : 57 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

طي روزهاي گذشته پيامكي با اين مضمون «كد پستي را با ارسال شماره تلفن ثابت به شماره 7087 و هزينه‌ي 200 تومان دريافت كنيد» از شماره 501000 كه شركتي خصوصي و واسطه با شركت پست است به برخي مشتركان ارسال شد.


در ادامه مطلب

من بازدید : 62 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر سوتی داد.

به گزارش انتخاب به نقل از جام، محمد رویانیان در پاسخ به یکی از سؤالات خبرنگاران، دو مثل ایرانی را با هم قاطی کرد و گفت: «شاهنامه را آخر پاییز می شمارند!»

احتمالا منظور سردار این بوده که شاهنامه آخرش خوش است یا جوجه را آخر پاییز می شمارند!

من بازدید : 50 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


موسسه فرهنگی انتشاراتی دیانت مشهد به 1نفر دانشجوی خانم در رشته ادبیات فارسی در مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد نیازمند است. ردیف مدرک تحصیلی رشته تحصیلی شغل مورد نظر تخصص و توانایی حداکثر سن جنسیت حداقل سابقه تعداد محل خدمت
1 کارشناس، کارشناس ارشد ادبیات فارسی نگارش و دارای ذوق ادبی بالا 25-30 زن - 1 -مشهد

من بازدید : 44 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شواهد بسياري حاكي از آن است كه كشت ذرت از حدود 9 هزار سال پيش در مكزيك مركزي آغاز شد. امروزه، ايالات متحده، چين، برزيل، و مكزيك به عنوان بزرگ ترين توليدكنندگان ذرت محسوب مي شوند.


در ادامه مطلب


من بازدید : 64 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

ناهید برخورداری کارشناس تغذیه با اشاره به خواص چای سبز اظهارداشت: «چای سبز بیشترین بهره برای زنان را دارد و طبق نتایج یک مطالعه؛ فواید چای سبز برای زنان بیشتر است.»


در ادامه مطلب


من بازدید : 78 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سایت ایران تلنت (IranTalent.com)، بزرگترین سایت استخدامی کشور، امکان استخدام در بهترین موقعیتهای شغلی را بصورت رایگان برای متخصصین و کارشناسان فراهم می کند. هر هفته شرکتهای خارجی فعال در ایران و بسیاری از شرکت های معتبر ایرانی، آخرین...



در ادامه مطلب

درباره ما
وب سایت سرگرمی تفریحی کاریابی با سابقه چندیدن ساله و آمار روزانه بیش از 40 هزار نفر مکان مناسبی برای تبلیغات و افزایش آمار شماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چ مطالبی دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2406
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 2,086
  • بازدید سال : 7,263
  • بازدید کلی : 137,253