loading...
وب سایت تفریحی سرگرمی کاریابی
من بازدید : 36 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مجموعه اس ام اس های بسیار جدید وزیبا مخصوص نیمه شب (اذیت کردن طرف)

_._._._._._._._._._

میخواستم ببینم شب ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می کنی که سر کارت نزارن؟
_._._._._._._._._._
شده خواب ببینی که وقتی خوابیدی توخواب داری خواب میبینی که خوابی و داری می خوابی و خواب خوابو میبینی کهدر اون حالی که تو خواب داری خواب خواب رو میبینی تو خواب همونطور کهخوابی یکی دیگه هم مثل خودت خوابه و تو خوابش خوابه خوابو میبینه و همینطور که خوابیده تو خواب به تویی که خوابی بگه:چقدر سرکاری؟
_._._._._._._._._._
این SMS تنها برای بیدار کردن شما ارسال شده و هیچ ارزش دیگری ندارد حالا می تونی بری بخوابی شب بخیر……
_._._._._._._._._._
پاشو سرت از رو متکا افتاده پایین
_._._._._._._._._._
از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم! آخه داشتی بالشتتو می خوردی!
_._._._._._._._._._
ببخشید که دیر وقته ولی یه سوالداشتم که خیلی وقت میخواستم ازت بپرسم که الآن یادم اقتاد : ایران بهکشورهای دیگر نفت میفروشه بشکشو پس میگشیره یا با بشکه میده؟!؟!؟!؟
 _._._._._._._._._._
سلام …. تو رو خدا ببخش … نمیخواستم این موقع شب بیدارت کنم ….. واقعاً ببخش …. سعی کن درکم کنی … منموبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست !. شرمنده ام
 _._._._._._._._._._
ای بابا هر شب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه
_._._._._._._._._._
اگه خوابی بیدار شو .اگه بیداریبشین .اگه نشستی پاشو راه برو .اگه راه میری بدو. اگه میتوی یه پشتک بزن وخوشحال باش که از طرف من یه اس ام اس اومده واست
_._._._._._._._._._
با سلام اینجا تهران است. ساعت 3 بامداد … صدای مردم آزار
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب سایت سرگرمی تفریحی کاریابی با سابقه چندیدن ساله و آمار روزانه بیش از 40 هزار نفر مکان مناسبی برای تبلیغات و افزایش آمار شماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چ مطالبی دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2406
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 644
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 1,129
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,444
  • بازدید ماه : 2,177
  • بازدید سال : 9,507
  • بازدید کلی : 139,497