loading...
وب سایت تفریحی سرگرمی کاریابی
من بازدید : 44 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سینمای ما- به نقل از شبکه ایران شهاب حسینی که این روزها دوره پرکاریرا در عرصه سینما می‌گذراند به تازگی اعلام کرده از بازیگری دلزده شده ومی‌خواهد مدتی خودش را بازنشسته کند.«من دو سال تعهدات کاری دارم و وقتیاین‌ها تمام شود مسلما وقفه‌ای خواهم داشت.به این وقفه نیاز دارم تا بهرفت‌وروب و تمیز کردن بایگانی مغزم بپردازم.»

منتظرند من بازیگر در یک نمای دو نفره در یک کافی‌شاپ معجزه کنم

وی دلیل سرخوردگی‌اش را موقعیت اجتماعی بازیگر و جایگاه سینمای ایراندر مجامع بین‌المللی اعلام کرده و گفته است: فرق ما این است که در آنجا آنآقای بازیگر سوار بر همه دستاوردهای تکنولوژیک سینماست، همه چیز ازفیلمنامه تا موسیقی تا کارگردانی و اسپشیال‌افکت دارد کمک می‌کند تا راسلکرو بشود گلادیاتور ولی اینجا برعکس است، همه دردسرها سر من بازیگر ریختهمی‌شود. همه چیز ناقص است و آن وقت یک دفعه همه منتظرند من بازیگر بنشینمدر یک نمای دو نفره در یک کافی‌شاپ معجزه کنم و چشم‌ها را خیره کنم! ایناتفاق شاید یک بار هم رخ بدهد ولی با این وضعیت آخرش کف‌گیر آدم می‌خوردته دیگ. نوجوانی که نقش هری‌پاتر را بازی کرد امروز در دنیا اعتبار دارد.همه این اعتبار را به خاطر بازیگری‌اش به دست آورده؟ نه سوار بر بالخاطره‌انگیز سینما شده. ما اینجا مثل مزرعه داری شده‌ایم که فقط برای مصرفخودش می‌کارد و درو می‌کند. این سینما برای من اقناع کننده نیست.

نمی‌توانیم مرتب از همین سینما شکایت کنیم، خود ما مقصریم ادامه مطلب …»

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب سایت سرگرمی تفریحی کاریابی با سابقه چندیدن ساله و آمار روزانه بیش از 40 هزار نفر مکان مناسبی برای تبلیغات و افزایش آمار شماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چ مطالبی دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2406
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 472
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 651
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 966
  • بازدید ماه : 1,699
  • بازدید سال : 9,029
  • بازدید کلی : 139,019