loading...
وب سایت تفریحی سرگرمی کاریابی
من بازدید : 61 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
من این روزا یه حال دیگه ای دارم
همیشه هیچ وقت اینطور نبودم
همیشه نیمه خالی رو می دیدم
به فکر نیمه های پر نبودم
همیشه فكر میكردم زمین پسته
خدا رو سوی قبله میشه پیدا كرد
همین دیروز سمت این حوالی بود
یكی در زد , خدا رفتو درو وا كرد
من این روزا یه حال دیگه ای دارم
جهان من لباس تازه می پوشه
منو تو دیگه تنها نیستیم چونكه
خدا باما نشسته چای مینوشه
ملخ افتاده تویه خرمن گندم
منم مثل همه از کار بیکارم
به جای داس شونه توی دستامه
فقط به فکر گندم زار موهاتم
اگه بارون به شیشه مشت میکوبه
بیا اینجا بشین کنار این کرسی
خدا با دست من دستاتو میگیره
تو از چشم خدا حالم رو میپرسی
نه اینکه بیخیال مزرعه باشم
دیگه از باد پاییزی نمیترسم
نگو این آسیاب از پایه ویرون شد
خدا با ماست من از چیزی نمیترسم
برچسب ها خدا با ماست... ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب سایت سرگرمی تفریحی کاریابی با سابقه چندیدن ساله و آمار روزانه بیش از 40 هزار نفر مکان مناسبی برای تبلیغات و افزایش آمار شماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چ مطالبی دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2406
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 333
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 410
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 725
  • بازدید ماه : 1,458
  • بازدید سال : 8,788
  • بازدید کلی : 138,778