loading...
وب سایت تفریحی سرگرمی کاریابی
من بازدید : 55 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

گالری عکس سیروس گرجستانی , بیوگرافی کامل سیروس گرجستانی , مصاحبه با سیروس گرجستانی

بیوگرافیسیروس گرجستانی, سیروس گرجستانی بازیگر سینما, سیروس گرجستانی در مجموعهگاوصندوق, عکس سیروس گرجستانی در فیلم مامور بدرقه, عکس های سیروسگرجستانی, گالری عکس سیروس گرجستانی

گالری عکس سیروس گرجستانی + بیوگرافی کامل - www.jalalpic.com

بیوگرافی سیروس گرجستانی

متولد ۲۵ اسفند ۱۳۲۳٫
استخدام در وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۴۸٫

سیروس گرجستانی بازیگر توانایی است که در سال‌های اخیر در نقش‌های طنز توانست به خوبی با بینندگان تلویزیون ارتباط برقرار کند.

وی اصلیت گیلانیدارد و در سال ۱۳۲۳ در شهر بندرانزلی به دنیا آمد، اول دبستانش را در رشتگذراند ۸، ۹ ساله بود که به همراه خانواده به تهران کوچ کردند و در محلهناصر خسرو و کوچه مروی رشد و نمو کرد، او هنوز هم که در دهه شصت زندگی‌اشاست، دلش برای شمال کشور تنگ می‌شود، می‌گوید: (اگر هنرپیشه نبودم، قطعاحالا در شمال زندگی می‌کردم، صفا و پاکی که در آنجا وجود دارد مثال‌زدنیاست.)
از زمان کودکی‌اش خاطرات بسیار زیادی دارد، (در آن زمان ویترین مغازه‌هایلاله‌زار بسیار دیدنی بود، بنابراین همیشه به پدر اصرار می‌کردم که فرصتبیشتری برای دیدن مغازه‌ها به من بدهد، یادم می‌آید یک کلاه‌فروشی بود کهکلاه‌های خیلی شیکی داشت، برای مثال کلاه‌فروشی (محمدزاده) را کاملا بهیاد دارم، داخل مغازه یک پیرمرد خوش‌پوشی بود که که پشت میز می‌نشست کهمرا مجذوب خود می‌کرد

سیروس گرجستانی۲۵ ساله بود که به سال ۱۳۴۸ وارد اداره تئاتر شد و سپس نخستین تئاترش رادر (سنگلج) بازی کرد. (آن زمان این تئاتر متعلق به حرفه‌ای‌ها بود، پس ازدو سال که وارد اداره شدم، نخستین نمایشنامه‌ای که کار کردم (سنگ و سورنا)نام داشت که توسط همسر عباس جوانمرد کارگردانی می‌شد.)
گرجستانی اعتقاد دارد که در همه‌ حال باید به بزرگ‌تر خود احترام گذاشت،(یک جوان تازه وارد اگر احترام به پیشکسوت را فراموش کند، بد است، منزمانی که سال ۴۸ وارد اداره تئاتر شدم، یک جوان کم سن و سال بودم، اماوقتی نزد پیشکسوتانی مانند استاد انتظامی، علی نصیریان، جمشید مشایخی و…می‌رفتم، همیشه اصول را رعایت می‌کردیم. احترام به بزرگ‌تر و استاد یک(فرهنگ) است و نباید بر اثر گذر زمان به فراموشی سپرده شود، متاسفانههستند در بین ما عده‌ای از هنرپیشگان که به معروفیت رسیده‌اند و یک سری ازمسائل مهم را فراموش کرده‌اند.)به هر حال تجربیات این بازیگر خوب کشورمانمی‌تواند الگویی برای جوانان کشورمان باشد.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب سایت سرگرمی تفریحی کاریابی با سابقه چندیدن ساله و آمار روزانه بیش از 40 هزار نفر مکان مناسبی برای تبلیغات و افزایش آمار شماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چ مطالبی دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2406
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 2,057
  • بازدید سال : 7,234
  • بازدید کلی : 137,224